31 december 2010

31 december 2010

Allt och inget

Tänk att det aldrig mer kommer att bli 31 december 2010 igen!!! Inte för att det är värsta märkvärdigt.. men tiden bara flyger, känns knappt som att man hinner med.
Har städat hela mitt rum idag, damsugit, duschat, tvättat och ska snart bädda om sängen till nya fräscha lakan.
Ikväll ska vi på middagsbjudning och firar väl det nya året där... vet dock inte vad jag ska ha på mig... kanske blir ett av det nya plaggen jag fick igår eller nåt?

Om 3 dagar smäller det. Då är jag påväg till Sundsvall! Ska bli skitmysigt. Kommer känna mig som jultomten med min stora påse med presenter som ska levereras till lilla pojken Robin haha.
Näe, men han e värd det hur mycket han stått ut med mig genom alla dessa år..
Är verkligen ingen lätt människa att handskas med ibland... :p

Aja!! GOTT NYTT ÅR!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress