(null)

Igår vid 21:37 så fyllde Zion 1 månad.
Oj vad tiden har gått fort, men oj så mycket man har lärt om sig själv. 
Jag har dock tyvärr hamnat lite av en postpartum depression men förhoppningsvis kan jag ta mig ur det snart. Det är tydligen väldigt vanligt för kvinnor så jag vet att jag kommer bli okej.
För övrigt så har det blivit mycket bebisgos och så drog jag fram min kamera igår och fotade honom i en otroligt söt liten lejon outfit som jag köpt hem för ett tag tillbaka.
Helt underbara bilder blev det! Ska slänga upp lite bilder i nästa inlägg hihi! 
Alvina kom över igår och hade med sig lite Menchies. Vi pladdrade på tills klockan 2 på natten... tiden bara flög där också.
Idag så städas det lite här hemma och ikväll tänkte jag göra Panko kyckling. Mmmm! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress