(null)
(null)
(null)
(null) (null)
(null)
(null)

Idag fick lillkillen sin första vaccinering. Det gick ganska bra, lilla älsklingen grät precis när han blev stucken men sen gick det över ganska fort vilket var riktigt nice! Modiga lilla Zion! Nästa dos får han om 2 månader. Vi fick även träffa hans läkare som han ska träffa i tre års tid, minns dock inte vad han heter men jag fick ett bra intryck av honom :) 
De genomgick massa olika tester på honom och sen så fick vi äntligen gå efter drygt 2 timmar. Jag måste säga att jag är otroligt nöjd med Olive View UCLA. Till skillnad från andra sjukhus jag varit på så är det här sjukhuset favoriten. 
Efter sjukhuset så drog vi till Vallarta och handlade, och sen åkte vi hem. 
Rez åkte precis för att spela basket så nu tänkte jag ha lite Samira Time tills Zion vaknar. Förhoppningsvis sover han lite till, så att jag får lite extra andrum hehe.
Imorgon ska vi ta Rez mammas gäster till MB2 för att köra GoKart. Ska bli kul! Inte varit där på år. Sist var mer Simon och Paul Walker’s bästa vän Rodger, som avled tillsammans med Paul för några år sedan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress