(null)

(null)

(null)

(null)


Otroligt mycket har hänt den senaste tiden att jag inte hunnit med speciellt mycket... Leo, Rez familjehund gick bort förra veckan, dagen efter Eid. 10,5 år gammal, och Rez bästa vän. Rez var förstörd och grät i flera dagar. Aldrig sett honom så ledsen i mitt liv, men jag kommer nog vara likadan dagen då Tigress går bort.

Vi firade Eid hemma hos Alvina. Jag gick ut med mina tjejkompisar i onsdags och åkte i Evas häftiga BMW i8. Vi hade taket nere och susade runt på gatan haha! 

Jag och Jenisa blev moms gone wild igår, och lämnade barnen hemma hos hennes mamma, och så gick vi och handlade på Old Navy och 5 and below. Det blev en hel del sockersöta outfits för Zion och en matchande outfit för far och son!!! 

Imorgon trodde jag skulle vara min sista veckodag innan jobbet börjar men tydligen så börjar jag inte förrän på onsdag! Så jag får lite extra lediga dagar att njuta av Zion! 

På söndag så ska jag ut och äta brunch med Janelle och Katrina! Ska bli mysigt, vi ska äta på waffles and things. Så gott ställe!!! :) 

Idag har jag varit produktiv. Gick upp och duschade Zion, gjorde frukost, tog Tigress på promenad, nattade Zion för en tupplur, tvättat kläder och städat upp i köket! Produktivitet in it’d finest moment haha! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress