(null)
(null) (null)
(null) (null)
(null)
(null) (null)
(null)


Idag lunchade jag med Lensa på Vapiano i Gamla Stan. Oj vad jag har saknat det stället, och ingen av mina vänner tycker om Vappe så jag tjatade till mig Lensa att sällskapa mig dit och hon gick med på det utan problem. She gets meeee and my cravings! 
Söt som hon är så bjöd hon på lunch också! 
Bjöd tillbaka på kaffe inne på Espresso House efter lunch. Det blev en varm choklad för min del och en Oatly ikaffe för henne. Sen satt vi ett tag och catcha upp lite, och sen var det av hem för att göra mig iordning lite inför kvällen. 
Vi åkte hela familjen in till Lilkeholmen och åt på ett jättefint ställe, Indian Garden. Älskar hur de har dekorerat stället! 
Ruslan dök också upp för att joina oss. 
Sen blev det hemgång! 
Imorgon ska jag ut och shoppa med mamma och sen blir det middag på Yuc med mina tjejer! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress