(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Fick äntligen hem mina förvaringsburkar för mina torrvaror. Har länge letat efter det perfekta settet och nu har jag äntligen hittar det! Man fick med etiketter och en vit kritpenna så att man kan organisera enklare. Deg bästa är att pennan går att sudda ut med vatten om man bestämmer sig för att ändra innehållet i burkarna! 
Det är så sjukt hur man blir helt exhalterad utav något sånt här.... man börjar bli gammal på riktigt hahah! 
Utöver det här så har jag haft en slappdag. Legat i sängen mest hela dagen eftersom jag är ledig i två dagar nu. 
Imorgon är även Rez ledig så vi ska åka och träffa vår skatt kille så han kan hjälpa oss att skatta ordentligt och sen så ska vi försöka fixa present åt Rez mamma som fyller år på onsdag. Vi ska ta med henne ut på middag imorgon kväll så det ska bli mysigt! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress