(null)

(null)


Idag var första jobbdagen efter tre lediga dagar. Igår regnade det och stormade hela dagen så det blev inget jobb för min del, samt att jag vaknade vid halv 5 helt klarvaken och kunde inte somna pågrund av Rez som väckte mig med sitt snarkande... livet som gift med en stor kille. Suck 
Idag så blev det en lång dag, jobbade fram till klockan 7 och sen åkte jag över till min andra chef och hjälpte henne med hennes Yahoo konto. Alltså, jag behöver verkligen ett nytt jobb... jobbletandet fortsätter i full takt, men jag börjar bli otroligt trött på att jobba för någon som aldrig riktigt uppskattar mig och allt slit jag gör. Andra kvinnan är jättemysig men Christiana börjar jag bli otroligt trött på. Alltid massa gnäll och suckande. Hon kan inte problem lösa själv och är alltid så grinig om allt och inget. Jag börjar tröttna på hur hon sparkar på mig varje dag och sen förstår hon inte varför mitt humör blir förstört. Hon gör saker och glömmer att hon gjort dom och så skyller hon på mig för att hon inte minns att hon gjort det tidigare... Jag tror aldrig jag stött på en så knäpp människa i mitt liv men hon förstör seriöst mitt tålamod, och de som känner mig vet att jag har mycket tålamod. Aja, vi får se hur det blir med nytt jobb.. 
En giftig omgivning minst sagt. 
Men imorgon blir det bättre, imorgon ska vi förhoppningsvis signera för en ny lägenhet, YAYYY!!! Så det ska bli kul!! Uppdaterar mer imorgon :) 
Efter jobbet så drog jag, Alvina, Anmita och Rez till Kickin Kasian. Det var ett tag sen men åh så gott! Jag tror dock jag blivit överkänslig mot minimajs :( 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress