Igår firade vi vårat första år som gifta. Oj vad tiden har gått fort. 
Vi började 12 slaget med utbyte av presenter. Jag fick ett underbart vackert halsband från Pandora. Killen är så lustig, han är ibland uppmärksam när jag säger vissa saker, och för några månader sen hade vi varit och handlat och vi hade gått in på Pandora och kikat lite eftersom han undrade vad det var för slags butik. Jag hade då sagt att jag någon dag ska köpa något därifrån eftersom jag inte ägde något smycke från dom. Samma sak hade jag sagt några år tillbaka om Tiffany's, och så hade han gått och köpt ett jättefint halsband därifrån till mig! Så söt! 
Jag hade beställt en läderplånbok från Etsy med hans ingraverade initialer åt honom samt ritat en bok. Han älskade boken så mycket att han kom in i rummet med tårar i ögonen. Jag som var så nervös att han inte skulle gilla den. 
På kvällen gjorde vi oss iordning och vi åkte till Crustacean i Beverly Hills. 
De hade fiskar under golvet! Vi fick ett mysigt hörn bord perfekt för två personer, och vår servitris var underbar! 
Maten var helt okej! Jag har lite svårt för fina restauranger då man inte förstår hälften av menyn, och maten på tallriken kostar en arm och en fot, och man blir fortfarande inte mätt. 
Efter maten så kom servitrisen med en friterad banan och vaniljglass med ett ljus och sa Happy Anniversary! Så söt! 
Efter middagen körde vi förbi min gamla lägenhet där vår "historia" började. Vi satt där och pratade minnen, så mysigt! 
Därefter så hade han bokat ett rum och köpt vin, så resten av kvällen spenderades där! Perfekt avslut på en speciell dag! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress