Är tilbaka i hettan i Woodland Hills nu. Home sweet home! 
Sitter och svettas som en gris at the moment. Det är 38 grader just nu, men oj vad jag saknat denna värme hihi! Kom hem igår, och resan gick himla bra. Jag fick sällskap av tre andra svenskar. En tjej och två killar på 30+, så jag kände mig lagom liten haha! Vi pratade så mycket att jag hann kolla på en film, och resten av tiden skedde småprat och diskussioner om massa olika saker.
Tjejen hade GreenCard så vi tog farväl redan innan border controll, och jag och killarna sällskapade varandra i den 2 timmar långa kön. Super härliga killar, Jonas och Jonny hette dom! 
Det var så sjukt hur olika människor är. Malin, hon var kläddesigner, Jonas är ingenjör och Jonny håller på med gaming och bygger tvspel. 
I bordercontroll så satt en jätteglad och rolig asiatgubbe, och skämtade med mig. Han frågade mig vad jag sysslar med, och jag sa att jag är fotograf. Då säger han " Jag är också fotograf, jag tar bilder på folk hela dagarna! och pekar på webbkameran som han tar bild på folk med" Så rolig haha!
Vi såg sausage party igår kväll. Så sjukt awkward film... 
I fredags var det sista utgången med mina tjejer. Körde på vin hela kvällen, och oj vad man vaknade med huvudvärk på morgonen hahah! Knas
Det var så sjukt att lämna Sverige, Tigress och familjen efter 3 månaders tid. Kändes konstigt att vara tillbaka, något känns inte rätt alltså. Men jag vänjer mig om några dagar!
Tänkte iallafall börja packa upp lite smått nu innan Janelle kommer och plockar upp mig. Usch vad jag avskyr att packa och packa upp. Blääää 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress