Det nya jobbet tar verkligen alla mina krafter. Jag går och lägger mig innan midnatt nu, helt sjukt hur mina rutiner har ändrats så drastiskt. Men det är bra då jag är pigg hela dagen ut. 
Jag har hittat på en del kul på senaste tiden. Dock har jag några flyttlådor kvar att packa upp men allt börjar dra sig mot ett bra resultat. Så snart jag är klar med lägenheten så slänger jag upp lite kul bilder.
Hursomhelst, jag var på Disneyland i helgen med Rez. Mysigt. Köpte såna där Minnie öron haha. Alla hade såna så jag ville passa in precis som dem hahah! 
Sen har Tigress fyllt 2 år. Helt sjukt hur tiden flyger, och hur mycket som har hänt på sista året. Känns som att det var igår som jag fick henne i min famn. 
Och imorgon, ja imorgon kommer jag skriva på papper för min nya bil! 
Bob måste tyvärr avgå, och ge plats till Paul. Ja, fina fina Paul. Kommer dock sakna Bob, han har varit så trogen genom dessa år. Och oj så mycket äventyr vi varit med om tillsammans! 
Paul är en 2016 Scion FR-S.
Låt mig introducera er till Paul:
 
 Hej Paul
 
Juste, jag är inte rödhårig längre! WOOOHOOO! Hursomhelst, det är vad som har pågått. Ville bara säga hej.
XOXO
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress