Wow, jag har inte loggat in på väldigt väldigt länge. Jag har haft så fullt upp nu efter att skolan tog slut. Hade praktik hos Aston Models i några veckor, sen bestämde jag mig att det var dags att gå vidare i livet då det kändes som slöseri med min tid. 
Så jag har varit fullt upptagen med att leta jobb då jag fick mitt EAD kort i posten och är alltså tillåten att jobba för pengar i mitt område. 
Jag har gymmat en hel del också och jag har simmat som cardio. Känns bra i hela kroppen. 
Förstörde min bil i förrgår. Körde in i en stolpe så högra sidan skadades. Så typiskt mig...
Och tyvärr kommer det att kosta en hel massa att fixa bilen också. 2500 dollar.  . . KUL
Testade på YOGA med Aubrey förra veckan. Wow, det var en sjukt skön upplevelse, är förvånad att jag inte prövat på detta tidigare. Har även färgat håret rött, röd ombre. Är så glad att jag gick igenom med det!!
Nä nu ska jag försöka leta mer jobb.
Xoxo
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress