Har inte skrivit på ett tag.. skolan tar över mitt liv på riktigt, som utomjordingarna tar över människornas hjärnor på film. 
Igår vaknade jag och Sandra och drog på hemligt uppdrag. Efter det drog vi till Bagel factory eller vad stället heter, och köpte bagels med creme cheese och sen drog jag till gymmet för att jag inte skulle komma försent till mitt träningsmöte med min PT.
Han mördade mig hhah, har så ont i rumpa och lår idag asså... Det blir värre imorgon haha. 
Sen körde jag, Suzan och Sandra massa andra övningar innan vi avslutade för dagen och gick till Subway och åt. Sandra drog till skolan så jag och Suzan satt kvar och snackade. Sen skiljdes vi åt, och sen gjorde jag sämsta försöker till att plugga. Det slutade med att jag satt och beställde kläder från Forever 21. Det fick bli en ny garderob hahha... Får visa alla kläder när de kommer hem i brevlådan. Det blev 26 klädesplagg, en väska, ett par solglasögon och ett par skor. Hahaha... 
Idag hade vi fotolektion på 3rd street. Eller det var en lektion som var på egen hand, vi sa bara hej till läraren och sen så fick man gå ut på egen hand och göra vad man kände för. 
Jag gick ner till piren vid stranden. Det var superfint väder idag. 24 grader och strålande sol så shortsen fick åka på. Jag hade musik i öronen, och knäppte bilder och jag lät mig inte hindras från något. Det var verkligen som att vara i min egen värld. Jag satte mig på en bänk och blickade ut över havet, lyssnade på musik och bara satt där och njöt. Sen köpte jag mat och åt ensam. Aldrig gjort det förut, men nu brydde jag mig inte. Riktigt skönt och inte bry sig om vad någon tänker och tycker, och bara göra det man känner för. 
Frågade till och med folk om jag fick fotografera dom. Det gör jag aldrig, men idag var en sån där dag då allt kändes positivt och bra bara.
Sen åkte jag hem, och därefter åkte jag till skolan och mötte upp Nelly på Starbucks, och sen drog vi till lektionen. Efter skolan så stannade jag kvar ett tag och fortsatte på mitt projekt, och sen kom Simon och hämtade mig och släppte av mig hemma. Sen har jag inte gjort så mycket. . . . nu ska jag sova så jag kan komma upp till 10, så jag kan gå och gymma. Lägger upp alla bilder från 3rd street senare.
Xoxo
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress