Vaknade kl 6 på morgonen imorse och kunde inte somna om. Så låg och försökte i några timmar men ja orkade inte så jag gick och hoppade in i duschen och färgade håret i min favoritfärg ; Blåsvart. 
Skönt, välkomnar nya året med en ny hårfärg. Dock hittade jag gråa hårstrån på mitt huvud. Fattar inte varför... Avir sa att det kan ha att göra med stress, och så kan de mycket väl vara. 
Har sån jävla ångest, har drygt 3 dagar kvar här i Sverige och jag har fortfarande inte träffat alla. Jag har liksom inte ens spenderat tid med familjen.. för när jag kommer hem från dagens aktivitet så går jag upp till mitt rum och däckar. 
Mamma och pappa klagar.
Sen har jag sån ångest över skolan. 15.000kr i månaden är inte direkt gratis... Funderar starkt på att bara skita i att åka tillbaka, eller hämta mina grejer och dra hem. 
Men så kan jag inte heller göra... Aaaa fan, vi får väl se. Har ju som det ser ut nu, 3 dagar på mig att bestämma mig.
Idag hängde jag med Amal. Vi möttes i Tc och sen så drog vi runt i butiker och letade nyårsoutfit till henne.
Sen av slutade vi vår date på sushirestaurangen på hötorget där jag är typ stammis haha.
Gott med sushi, men seriöst, sushi här är verkligen inget till skillnad på sushi'n man hittar i USA.
Fick en supersnygg blålila tubklänning med trekvartsärmar av henne som julklapp. Så sjukt snygg. Fick ett superfint halsband till de också! 
Runt 6 drog vi hemåt, och sen kom jag hem och somnade direkt. Så aaaah... Trött tjej..
Imorgon så drar jag till Nodi för myskväll och sleepover. Nästa gång jag skriver så är det förmodligen 2013!! Shit... äntligen så får jag köra mitt nyårsångestprat IRL. Hahah. 
Ska göra en sån där 2013 testgrej imorgon!
Xoxo
 
Anonym

Brukar läsa din blogg och har velat fråga detta ett tag och nu när du säger 15 000 kr i månaden så är det rätt tajming. Jag undrar det här med att studera i USA. Csn hjälper väll till med bidrag + lån precis så som att du hade studerat i Sverige meeeen hur mycket får man egentligen om man studerar i USA? Är det samma belopp som om man studerar i Sverige? Isf är det jätte svårt..... Det är väll väldigt dyrt att bo där med hyra och så? Maten är la billig men maten är ju nt allt.

Svar: Se senaste blogginlägg :)
Samii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress