Jag vaknade nyss av en jävla telefonförsäljare som jag blev skitarg på. Inte för att hon ringde och väckte mig utan för att hon pratade i slow-motion.

Jag: Hallå???
Hon: Jaaaa...hallååååå..jaag ringeeer fråååån (minns inte vad de var) ooooch jaaag ringdeeee föööör 2 åååår seeen.
Jag: Okej?
Hon: Jaaaa... ääääär deeet (mammas namn) jag prataaaar meeed?
Jag: Nej..
Hon: Jahaaa okeeeej... dåååå fåååår jaaaag åteeerkommmaaaaa *lång tystnad*
Jag: Okej.. hejdå
Hon: Hejdåå

Asssååå wtf. Aja.. vaknade helt förstörd. Mitt huvud vägde bly och ba dunkade och dunkade.. har vaknat och somnat, vaknat och somnat hela tiden. Dels för att folk bombar min lur men även för att det blev så himla varmt :( jag hatar iphonefunktionen att den ska påminna om att man fått sms genom att den vibrerar en extra gång om man inte rört telefonen efter första vibrationen. Visst kan de va bra för dem som glömmer bort att kolla mobilen , men så jävla störigt ibland.
Gick iallafall ner och värmde lite hallonpaj. Mat är inget som suktar mig just nu.
När jag är sjuk blir jag grin-olle och vill ha närhet. Men näe.. då ringer man sin pojkvän och vill prata lite, men näe.. han ska ju vara ännu grinigare och skrika och lägga på luren. ren idioti.
Vet att jag inte borde skriva "personliga saker" här i bloggen, men ja orkar inte bry mig just nu..
Jaja! :)
Ska inte gråta över spilld mjölk! ;D
Fattar bara inte grejen me arga människor..
Nu tänkte jag internetshoppa lite ! :D



HÖRS SEEEEN!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress