PUUUUUUUUUUUUUUUUH!!! ÄNTLIGEN!!!
kan jag luuugnt säga :p har äntligen packat klart min resväska!!! Fan va liten den är när jag tänker efter, men resten ligger i dem resterande 3 väskorna...
Typisk min tur tänkte jag nyss när jag trodde att jag hade slarvat bort minneskortet till kameran...
Tänkte: Absolut! Sånt här ska bara hända i min värld, tappa saker några timmar innan resan, bli sjuk eller göra mig illa.. typisk tur alá Samira... :D
MEN jag hade tur.. (höhöhöhö) för jag hittade minneskortet tillslut! YAY for me :3
Har tagit mig HELA dagen och packa den där lilla väskan... allvarligt, mamma fick skälla på mig X antal gånger innan jag faktiskt började tänka på att ta fram grejer... och då var klockan långt efter 5 höhö..

Träffade min Robin en sväng vid 4, och vi kramades o kramades, fan va illa det var att släppa varandra :( buhuhu!
R.I.P till personen som hoppade vid Uppsala på spåret. Stackarn.. fatta att vara en av räddningspersonalen... :/

Nu när jag packat ihop allt och dragit igen kedjorna till väskan... så börjar det bli mer verkligt.. Jag åker imorgon, visst att jag kommer ha det kul, uppleva nya saker och sånt, äta massa god mat... men att lämna mina älsklingar kvar i Sverige, neeeee, de e inte kul!
Jag brukar inte vara så nedstämd när det kommer till att resa, men nu känns det så tungt :(
Men som min älskade syster sa ; Se det positivt, du kommer tillbaka!

Ja absolut, I'll be back (som Arnold Swartzeneger eller hur han nu stavas, säger) och då blir de PARTYYYYYYYYY
(inte bokstavligt haha)
Nej men allvarligt, nu ska jag inte deppa ihop!!!

Btw, hihi, blev sjukt glad när pappa gav mmig reservationen på hotellet idag, och guess what?
DEM HAR GRATIS INTERNET!!!!
Det var iallafall vad det stog på pappret.. :)

Ähh nu ska jag fixa resterande grejerna och sen gå och sova (inte ett dugg trött) och om jag hinner publicera något imorgon.. dock måste jag hemifrån vid halv 8 eller vad dom nu sa...

BE TILL GUD ATT ALLT FINNS MED I MIN VÄSKA !!!

 

CASHFLOOOOOOOOOOOOOOOW


jag diggar gubben på sedlarna XD Mao, eller vad han nu heter. knubbig liten gubbe det där..


jenniifer - photography

hej, tänkte kika in & önska dig en trevlig midsommar! take care



kramar

Hubby

KOM HEM WIFEEYYY :-( SAKNAR DIG....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress