(null)
 
Min tredje dag på jobbet har passerat och jag trivs otroligt bra. Jag har kommit in i systemet och alla är så otroligt trevliga. Jag och Anhita öppnade vid 5 imorse, och hela dagen har varit ganska busy busy! 
Fick även veta att vi blev godkända för huset, så den 8e Februari så får vi våra nycklar!!! Imorgon så ska vi gå och skriva på kontraktet och sen kanske vi får nycklarna innan den 8:e, men vi kan inte flytta in innan dess, bara flytta in grejer och så. Ahhhh, jag är så lycklig! Ägarens son är så himla snäll också, verkligen jobbat med oss, så det är skönt att veta att vi kommer hyra från en bra person. 
Nu måste vi börja köpa vitvaror, så som kylskåp och tvättmaskin/torktumlare och lite andra grejer. 
Och jag kan äntligen få dekorera Zion's rum med bebisgrejer och göra det mysigt! Wohooo, så taggad!! Allt faller verkligen på plats i slutändan. YAYYY! 
Angelica Wåhlin

Vad kul att du trivs så bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress