(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alltså woooow vad jag har haft att göra de sista veckorna... flytten, babyshowern och nya jobbet har verkligen tagit upp all min lediga tid. Nu har vi iallafall flyttat in i nya huset, köpt kylskåp och tvättmaskin/torktumlare och börjat organisera här hemma. Babyshowern tog verkligen upp en hel vecka bara med att köpa alla dekorationer och försöka klura ut hur man ville ha allt. 

Lyckad babyshower måste jag säga! Är så otroligt nöjd! 

Vår babyshower ägde rum i lördags vid 3 på eftermiddagen. Jag var fortfarande i full rulle innan festen med att springa runt och köpa in det sista som behövdes, köpte en sista minuten klänning och sprang runt för att fylla på ballonger. Såklart glömde jag min egna kamera hemma så jag fick nöja mig med folks iPhone kameror.

Rez föräldrar hade hyrt in ett stort tält och massa bord och stolar. Vi blev drygt 175 pers på festen. Vi som hade oroat oss för regn fick perfekt väder, lite kyligt men absolut inte en enda droppe regn! 

Rez mamma hade lagat 15 rätters middag och 7-8 olika förrätter samt efterrätt. Hon är verkligen en stjärna! 

Jag hann inte äta under kvällen så jag fick avnjuta mat efter festen var slut. Så gott! 

Zion är verkligen riktigt bortskämd redan med massa kärlek, kläder, böcker och annat smått och gott. Nu väntar vi bara på hans ankomst så att vi kan börja använda alla grejer. 

Han fick så mycket presenter att vi inte kunde få med oss något från Rez föräldrars hem, finns ingen plats just nu med alla lådor och saker som vi måste hitta plats för fortfarande haha. 

Hursomhelst, är så otroligt tacksam för alla underbara människor som kom för att fira oss, vi är verkligen blessed!! :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress