(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En helg av roliga händelser och mys! Janelle och Nader hade äntligen sitt bröllop, och oj vad mycket förberedelser det varit. Känns skönt att det äntligen är över, i ett och ett halvt år har vi planerat detta, och det blev helt perfekt. 
Jag var hennes Maid of Honor så mycket låg i mina händer. Jag höll ett tal och OJ vad jag har varit nervös inför det, men jag är så glad att alla skrattade och tyckte mitt tal var roligt. Jag hade inte alls förväntat mig en sån respons. Sen blev Rez kompis med mitt ex Simon.... oväntat. 
Hela helgen har verkligen bestått av kärlek och familj, och det har varit så otroligt kul att fixa sig med tjejerna och klä upp sig. Jag kände mig som en prinsessa hela lördagen! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress