7 september 2018

Nodi

Welcome to my LaLa Land

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har haft en så sjukt händelserik månad att jag inte hunnit ta mig tid att kika in för ett inlägg eller två. Ibland så händer det... 
Nodi var och hälsade på mig i mitten av Augusti, första gången på alla dessa 6 år som jag har bott här. Hon stannade i 4 dagar, men bättre än inget alls. Hon har lovat att komma tillbaka för en till runda en annan gång. 
Vi shoppade en del, körde runt i LA, visade mitt liv till henne och alla sevärdheter. Ibland är det kul att få vara turist haha. 
Det blev två utgångar också! Första utgången blev till The Perch i DTLA. Super kul kväll, väldigt lugn med en vacker utsikt och vin i handen. Vi fick sittplats så det var nice, det händer nästan aldrig! 
Dagen efter blev det omgång nummer 2! Då tog vi oss till The Bungalow i Santa Monica. Blev ett för många glas vin..... men riktigt minnesvärd kväll måste jag säga. Sen blev det massa mat och mys. Alltid roligt med lite sällskap från back home! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress