(null)

(null)

(null)

(null)

Igår spenderade vi hela dagen i Santa Clarita och tittade på lägenheter och radhus (Townhomes). Vi hittade två som vi båda gillade men ingen som vi riktigt älskade. Hyra härborta är så otroligt dyrt. Lägenheten vi bor i nu ligger på $1600 vilket är drygt 15.000 kronor. Vi vill uppgradera till en 2 Bedroom 2bath men vi båda vet att det kommer bli en dryg skillnad på pris. Tror den "billigaste" vi hittade låg på $2200 med alla räkningar inkluderade vilket är nästan 20.000 kr... lite saftigt haha. 
På kvällen så åkte vi hem till svärfamiljen för de hade kokat ihop en tidig födelsedagsmiddag åt mig. Fyller år på tisdag men skönare att ta sig tid och åka över på helgen :) 
Efter middagen så åkte jag och Rez och kollade på Venom. Tyckte filmen var riktigt bra! Många delade meningar men I like! 
Imorse väckte Rez mig med kaffe och donuts på sängen, och sen åkte jag och sprang lite ärenden till banken och Target. Köpte en hel drös med cleaning products och annat nödvändigt. Target är verkligen mitt andra hem haha. 
Oh well. Jobb imorgon och på tisdag har jag blivit lovad ledighet så att jag kan fira min födelsedag plus ta mig till Olive View för blodprov! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress