6 oktober 2018

Joey

Welcome to my LaLa Land

(null)

(null)

Idag var jag ledig från jobbet för att hinna med mitt doktors möte. Hade tid klockan 2, så var dumt att åka till jobbet för 2 timmar.  
Nästa gång jag måste dit är på tisdag vid 10 på morgonen. Jag som hade tänkt att sova ut på min födelsedag. Oh well.
Efter doktorn så åkte jag och Rez och åt Tacos på Papa Juans.. ingen av oss var helt förälskad i maten denna gång.
Efter lunch så åkte vi hem och tog det lugnt samt började fixa oss för kvällen. 
Nader och Janelle kom över och vi drog till The Village och åt middag på Joey Woodland Hills. Super mysig uteplats och grabbarna tog några drinkar. Efter maten hade Nader smygit  iväg för att fixa födelsedags efterrätt åt mig. Det blev en lava cake och glass. Mmmm! 
Sen åt vi alla yoghurt inne på Go Greek.
Super mysig kväll med mysiga vänner. The best! 
Imorgon ska jag och Rez iväg till Santa Clarita och titta på lägenheter. Vi måste hitta något väldigt snart så vi kan börja packa ihop och ta oss härifrån innan jag åker till Sverige! Ska bli kul att se vad vi hittar :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress