(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min helg spenderades hos Melissa up north. Hon bor drygt 2 timmar ifrån mig så det blev en mini roadtrip dit. 
Hon visade mig runt i hennes lilla stad, visade mig deras restaurang/charkuteri. Super trevliga medarbetare, och så bjöd dom på otroligt goda hemlagade potatis chips! 
Asså Melissas hus är nog en av de finaste husen jag sett på väldigt väldigt länge. 
Kan inte förklara hur fint och stort palatsliknande hus hon bor i men wow!! Infinity pool i trädgården med öppna eldar, eget gym, basketplan och massa palmer överallt. En enorm grillplats med tv och massa soffor och stora stolar. Själv bor hon i deras poolhus som är som ett litet hus i sig med eget kök, sovrum, badrum och ett stort vardagsrum. Ååååå! 
Och hennes hus är typ marmor överallt, restaurang kök osv! Otroligt fint! :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress