(null)

(null)

Idag passade jag på att sova lite extra. 
Vaknade vid halv 1... men det kändes ändå helt okej då jag inte hade något planerat idag förutom mot kvällen.
Så jag passade på att ta det lugnt, och så hjälpte jag mina föräldrar att boka deras USA resa i April.
Runt 7 så åkte vi iväg och plockade upp min bror och Ruslan (kusin) och så åkte vi hem till min farbror för att äta middag. 
Min farbrors fru lagat så god mat, njuter alltid av att ta seconds hos dom. Det var kul att vi alla kusiner var samlade idag. Det är så sjukt hur alla har blivit så stora, eller så har man bara blivit gammal, haha.
Efter efterrätten droppade vi av killarna, och så spenderade jag resten av kvällen med min mamma och rensade ur garderoben av gamla ytterkläder och skor som ska till Myrorna eftersom jag ändå inte har användning av dom. Tror jag gjorde mig av med 7 jackor och 16 par skor. Jag behöll faktiskt 3 par plus 2 par som tillhörde mamma. Ett par sjukt fina läderskor i ljusbrunt skinn som man sen snör runt sina anklar, och ett par läderstövletter. Jag vart helt kär! Ska visa dom senare :) 
Imorgon ska jag iväg och köpa mat/vattenskål åt Tigress eftersom min pappa tog sönder den jag hade gjort åt henne för några år sen och så ska jag iväg och träffa Amal på lunch-fika! Yaaaay 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress