12 november 2018

Silver

Äventyr a lá Samira

 
Idag införskaffade vi oss allt som Tigress behöver för sin resa, och imorgon bär det av till veterinären för en sista check-up innan hon flyger med mig till LA. 
Efter Arken Zoo så åkte jag till Sollentuna Centrum och tog mig en snabb runda inne på Clas Ohlson. Hittade två jättefina köksgrejer, en guldfärgad visp och ett set guldfärgade måttkoppar för bakning och matlagning. Clas Ohlson har så himla mycket roligt, man tröttnar nästan aldrig på den butiken.
Sen dök Amal upp och vi satte oss på Burger King och åt lunch.
Därefter tog vi oss runt i princip alla butiker i hela centrum... för att döda lite tid.
Det blev lite nya grejer, två tröjor från BikBok som är hur nice som helst, och sen fett söta magneter från Akademibokhandeln. Jag har behövt magneter ett bra tag nu så det kändes som ett bra kap. Supersöta tryck hade dom också! 
Och sist men inte minst blev det en liten runda inne på Guldfynd där jag köpte en jättefin silverring med en liten diamant i mitten. HUR FIN?! Jag måste dock byta storlek imorgon tror jag, den var en aning för stor kändes det som.
Efter att ha spenderat hela plånboken på saker så satte vi oss och fikade inne på Waynes och pratade upp en storm i några timmar. Så som jag kommer sakna henne! 
Imorgon ska jag på sleepover party hos Naida! Och på Tisdag ska vi på bio och titta på Harry Potter tillsammans med hennes syster och kusin. MYSIGT!
Jag har ju blivit så taggad på att ta mig till Gamla Stan nu innan jag åker hem, men det lär ju inte bli av, tyvärr. 
Oh well... 3 dagar kvar och sen så åker man hem till SMOKEY LOS ANGELES. Det brinner ju fortfarande där :( 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress