(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Landade i torsdags, men har verkligen varit en omställning sen jag kom hem med både det ena och det andra.
Tigress är ju med här i LA nu, så bara det i sig har varit en ordentlig omställning.
Passade på att köpa två par supersöta örhängen innan jag gick på planet. 
Flygresan hit var nice då jag fick en hel rad för mig själv. 4 kuddar, 4 säten och två filtar JUST FOR ME!!! Så sjukt skönt, aldrig haft den lyxen förut så jag sov rakt av 6 timmar, tittade på två filmer och sen somnade man igen och vaknade bara till att äta eller gå på toa. Det är nog därför min jetlag inte varit sån katastrof just för att man fick chansen att sova ut till rätt klockslag.
När jag kom fram så var det varmt och skönt, och Tigress var lagom tjurig i sin bur. Stackarn hade suttit i sin bur i över 14 timmar. 
Sen blev det full rulle, och idag vaknade man vid 7 utan problem, tog ut Tigress på promenad och sen iväg till jobbet för ett event då min chef skulle sjunga nationalsången på ett cancer event. Sen bjöd dom mig på brunch på Marmalade. Mmmmm!
Tigress träffade Gidget och Bogi idag.... det gick ju inte så bra kan jag säga... Tigress är bosslady 100%. Det är svårt med en hund som inte riktigt vet hur dom ska bete sig när de inte är vana att vara runt andra fyrfota vänner. Men vi ska pröva igen imorgon och se hur det går! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress