(null)
 
(null)
 
(null)
 
Så mysig kväll! Trots att tågtrafiken var kaos idag så slog planerna igenom. Alla avbokade först men i slutändan med lite extra effort tack vare Prema så tog vi oss 5 fortfarande på middag! Ett annat ställe än det vi hade planerat men det gjorde absolut ingenting. 
Efter att mamma hade lämnat stan så mötte Prema upp mig och vi åkte till Odenplan för att plocka upp hennes hyrbil. Hon hyrde den just för att planerna kraschade, så himla söt! 
Sen åkte vi och plockade upp Naida i Märsta. Amal plockade vi upp på stan och Nodi hemma hos sig.
Sen åkte vi till Greken på Hörnet som jag både läst och hört så mycket bra om, och wow, det var verkligen super gott! 
Där satt vi hela kvällen, även stora Prema dök upp under kvällens gång. Super mysigt, allt blev verkligen helt perfekt! 
Sen så började det ösa ner utanför så vi började rulla hemåt. Perfekt dag med skratt och massa kärlek! 
Fick dock höra att hela The Valley håller på att brinna just nu... det har tydligen varit otroligt blåsigt så elden har spridit sig galet! 
Hoppas att det blir bättre snart. Bilden på elden runt min chefs bostadsområde snodde jag från min chefs systerdotter Lianna!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress