29 november 2018

Family

Welcome to my LaLa Land

(null)

Idag var en icke så rolig dag på jobbet.. chefen var på surt humör så det gjorde ju automatiskt hela min dag åt helvete... hela huset var tjurigt, allt från chefen till hennes man och systerdotter. Och sen klagar hon på att alla är tjuriga fast det är hon som skapar oväder i hemmet. Ugh.
Imorgon är jag iallafall ledig, så då kan man samla på krafterna lite. 
Jag ska på "rättegång" för min cellphone ticket som jag fick för några månader sen. Jag hoppas att inte polisen är där, då blir det jobbigt... förhoppningsvis skiter han i att dyka upp, men man vet aldrig. 
Efter jobbet så drog vi hem till svärisarna på middag och Farhanas svärisar kom från New York så det blev en ordentlig festlig måltid! 
Nu ligger man hemma i soffan helt proppmätt haha. Baby is happy! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress