(null)

(null)

(null)

(null)

Det har varit en skum ledig dag idag... 
Vaknade och gjorde mig iordning för att åka till trafik tingsrätten. Jag är redan sen, så går igenom väskkontrollen och stöter på Simon (mitt ex) och hans tjej... vad är oddsen liksom? 
Skumt ställe och så random haha. Hursomhelst så var jag inte sen, tiden hade förflyttats till 1:30, istället för 1. 
Min polis dök tyvärr upp... 90% av fallen dyker dom inte upp, men idag hade han 4 som han hade gett bot till där. Ugh.
Polisen var inte världens trevligaste heller.. men fick iallafall boten reducerat från $200 ner till $156. Fortfarande galet saftigt men bättre än inget. 
Åkte hem efteråt, skulle egentligen jobbat med Shervin idag men pågrund av försening på rättegången så sköt vi fram det till tisdag. 
När jag kom hem fixade jag ihop en banans cream pie, men av någon anledning så var den inte lika fluffig som vanligt.. vet inte vad som gick snett :(  Men god blev den!! Jobbade resterande kvällen med att lägga ihop Alizey’s slideshow till hennes 1års fest på lördag. Så sjukt att hon fyller 1... 
Nu blir det läggdags för min del, jobb imorgon. Ugh 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress