(null)

(null)

(null)

(null)


Imorgon är det Janelles bridalshower som jag ska hosta. Ska bli spännande! Lite nervöst, men kul! 
Klänning fick jag låna av Janelle igår så idag passade jag på att handla skor till klänningen. Jag har bara svarta skor så jag bestämde att snubbla över ett par beigebruna skor. Jag fick även de söta ballerinorna för $5! Årets kap måste jag säga! 
Jag har aldrig fått två par skor för $35 förut så det kändes riktigt bra! 

Idag har varit en kul dag på jobbet. Började med att inhandla lite grejer från affären för att ta med till jobbet. 
Sen åkte jag in, ringde lite samtal och så var vi påväg till Cross Creek Malibu för ett möte med två av hennes investerare. 
Jag behövde åka hem och plocka upp några grejer innan jag gick på mötet så jag fick lite sällskap av hundarna. 
Mötet vart en succé, så vi firade det med en smoothie och så satt vi i solen och fortsatte lite business talk med ena killen som satt kvar. 
Efter mötet så tog vi hundarna på promenad och sen åkte vi till restaurangen för att få igång tillverkningen av broccoli salladen som aldrig blir gjord. 
Sen rundade vi av dagen. Blev en väldigt produktiv dag måste jag säga! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress