(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Livet har verkligen kommit emellan på senaste tiden. Jag har verkligen inte hunnit med.. jobb jobb och mer jobb. Nu är även Naida och Sabina här så det är också en anledning till att man har andra saker för sig än att blogga och använda telefonen. 
Idag är iallafall min pappas födelsedag. 
Hela 67 år fyller han idag! Hipp hipp hurra! Så sjukt att han snart är 70 år gammal. Vilken milstolpe i livet asså. Jag önskar att jag kunde ge honom en fet bamsekram just nu.. 

Igår var vi på Enchanted Escape Room. Det var himla intressant. Det blev en hel del skrik, skratt och huvudkliande under 60 hela minuter. Vi klarade oss ut på sista två sekunderna! Så sjukt för det är inte många som klarar det men vi fixade det galant. Eller på håret haha! 

Idag har jag varit på jobbet, kört Christianas bil till service här bredvid mitt hus, gått på middag med familjen på Fish Grill och sen binge tittat Vampire Diaries med tjejerna. Så sjukt för vi alla tre har sett alla säsonger men de är nice att titta om och remenicsa lite :) 

Btw; Jag är inte blond längre hihihi. Nu är man rödlilahårig. Vi åkte till Sally’s någon dag efter att de hade kommit hit och alla köpte hårfärg och vi spenderade en hel kväll innan Avengers att färga håret på varandra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress