(null)

(null)

(null)

(null)

Min dag började helt perfekt. Blev pulled over av en polis för att han såg mig på min telefon..
*SUCK*..
Jag fattar inte hur han såg mig, han kom verkligen från ingenstans. Det här blir en saftig räkning, men jag ska försöka fight this ticket. Värsta som kan hända är att jag måste betala, haha. Oh well. Värt ett försök! 
Åkte till jobbet och sen åkte jag till restaurangen och fixade broccoli sallad med tjejen som jobbade där. Sen tog jag broccoli salladen till andra restaurangen och droppade det där.
Åkte tillbaks till jobbet och så fixade vi ihop lite Photoshop filer. 
Efter jobbet åkte jag till DTLA och mötte Aubrey. Vi åt handgjord Udon på plats, och sen blev det kaffe och glass. 
Kändes skönt att bara få vara efter en så hektisk dag. Mys mys! :) 
Jag gjorde bort mig totalt idag. Glömde helt att gratta Janelle på födelsedagen. Trodde verkligen hon fyllde år imorgon. Priset som sämsta vän går fan till mig Hahaha! Men hon var inte arg tack och lov! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress