(null)

(null)

Igår var jag ute med Janelle. Det var en irländsk högtid så vi gick till en irländsk bar och drack och åt. Vi båda såg till att klä oss i grönt. De hade ett liveband och baren blev knökfull efter bara 2 timmar. Nader kom och joinade oss efter några timmar, och han hade precis fått ett nytt jobb så han tog hand om vår nota, sötis! 
Efter baren så gick vi till Trader Joe’s och vi plockade på oss massa gott och så gick vi hem till dom och myste och tittade på film, drack och hade det allmänt trevligt.
Blev ganska sent så jag vaknade väldigt sent idag. Min chef ringde mig och frågade ifall jag ville gå på bio med henne. Så det blev A Wrinkle in Time och middag efter det. 
Jättespontant att hänga med sin chef måste jag säga men det var super trevligt!! 
Vi åt middag på Tikka Grill och sen splittrade vi på oss. Egentligen var planen att jag skulle hus sitta hos henne denna vecka medan hon var på Pizza konvention i Vegas, men planerna ändrades i sista sekunden. Ska hus sitta hos henne i Maj istället. 
Väl hemma så åt vi Dominos och så blev det lite tv tittande! 
Ska städa lite och sen blir det läggdags för mig också! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress