(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Fick äntligen chansen att plocka upp mitt paket på posten idag. För några veckor sen fastnade jag på en hemsida som heterfunction of beauty , där man gör sitt eget skräddarsydda shampoo och balsam. Mitt hår har blivit helt kaos de senaste åren då vattenkvaliteten här inte är speciellt skonsam mot håret. Så jag valde lite olika grejer som jag tycker är viktigt med mitt hår och sen så producerade dom mitt shampoo! 
Produkten luktar helt underbart måste jag tillägga hihi. Ska bli spännande att se om det funkar! 
Idag så har jag bara pysslat hemma. Jag skulle egentligen luncha med Drea och Eva men såklart så vaknar inte Eva, så det slutar med att jag stannar hemma. 
Passade på att fixa lite brunch åt mig själv istället. Det blev ett pocherat ägg och en avokado. Mmmm!! 
Sen mot kvällen så tog jag och Rez en runda till Kyoto för lite AYCE Sushi. Alltså, jag mår fortfarande illa. Deras kvalitet har blivit sämre med åren tyvärr :( 
Efter sushin så drog vi till gymmet för cardio och armar. Är heeelt slut nu haha! Men så skönt. En produktiv dag måste jag säga :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress