(null)

(null)

Igår så var jag i Santa Clarita på morgonen till sent MIT eftermiddagen. Bröllopsplanerade med Janelles mamma och det blev ett flertal koppar te. Jag ska hålla i Janelles bridalshower så vi fixade alla inbjudningar. Dvs jag handskrev 40 olika inbjudningar... 
Sen åkte jag hem och tog mig en nap. Jag var så otroligt trött utav någon skum anledning. Jag vaknade runt 10 på kvällen av Z som ville dra med mig till gymmet. Så åkte till gymmet och vi blev inte klara förrän vid 1, och så åkte vi till In N out och jag hade glömt min plånbok så han bjöd mig på middag samtidigt som vi snackade upp en storm. Jag har inte sett honom på nästan ett år så vi hade väldigt mycket att ta igen.
Idag har inte mycket hänt. Plockat lite här hemma och satt upp lite dekorationer på väggarna men inte mycket mer än så. Söndagar är verkligen en sån där dag man bara inte orkar med något. Förhoppningsvis får vi ihop allt snart. Snart snart snart!! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress