(null)

(null)

(null)

Igår så åkte jag hem till Katrina för att provsminka mig till Janelles bröllop. Hon sminkade oss båda så det tog drygt halva dagen för att prova olika looks osv. Hon är så otroligt ödmjuk och har verkligen gnista, glöd och talang i vad hon gör! 
Blev super nöjd med sminket, allt som behövs nu är att välja en läppstift färg som passar perfekt till klänningen samt sminket. 
Efter vi sminkat klart oss så åkte vi och lunchade på Cheesecake och handlade bröllopsskor åt Janelle.
Jag berättade för henne hur jag drömt om att ha Badgley Mischka skor i flera år och trånat efter dom till mitt bröllop (som såklart inte hände) så slutar det med att Janelles bröllopsskor blir ett par från Badgley Mischka. Hur stor är chansen?! Dom var dock super fina och passar henne perfekt! Kanske blir ett par till när jag och Rez firar 5 år? 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress