(null)

(null)

(null)

Mina skor kom otroligt fort! Mindre än 2 dagar för leverans. Tror aldrig jag stött på snabbare leverans förutom från Amazon. 
Skorna är inte världens bekvämaste om jag ska vara ärlig, men det är nog bara mina otroligt känsliga fötters fel. Jag önskar verkligen att jag kunde klara av en hel dag i klackar. 
Idag var sista dagen på jobbet innan Christiana åker på semester. Jag kommer sitta hundvakt från imorgon fram till nästa vecka. Det lär bli intressant.
På fredag och lördag så ska jag jobba på pizzerian i Malibu. Det lär bli spännande... jag har aldrig jobbat inom mat förut så vi får se hur det går att jobba bland miljonärer och hungriga människor. Hungriga människor är så elaka ibland... men som sagt vi får se hur det blir, ifall jag överlever haha. 
EVELINA

Vad bra med så snabb leverans och skorna är urtjusiga! Synd bara om de inte är så bekväma, kanske de blir bekvämare sedan när du använt dem en del, hoppas det i alla fall! :)

Svar: Jag håller helt med, tack! :)
Ja, man får försöka gå in dom så att de blir lite mer bekväma!
Samira Hasan

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress