(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har jag varit i San Bernardino hemma hos min vän Sarah, på babyshower. 
Det var supermysigt och intimt, hon var verkligen en jättefin familj! 
Hennes svärmor är halvsvensk och halvamerikan.  Min vän Sarah är hel afghan men född och uppvuxen i Danmark.
Vi lekte lite lekar, åt tårta och jag fick lära känna en jätte trevlig tjej på festen. 
Hon bor väldigt långt bort så det tog mig nästan två timmar dit och två timmar tillbaka hem. Efter festen så åkte jag hem till Derek och Evan där Rez även var, och hängde en stund och sen drog vi och åt Thaimat. Ångrar mig lite nu för tror jag blivit matförgiftad, ugh..
Efter maten så gick vi och storhandlade mat inne på S&F. 
Jag och Rez har bestämt att gå på en Keto-Diet inför Janelles bröllop. Men även för att jag verkligen behöver en omställning i min kropp, jag märker verkligen hur dåligt min kropp mår av allt onödigt som kommer ut och in ur min kropp. Let’s do this! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress