(null)

(null)

Full rulle på jobbet idag. Vi blev klara med otroligt mycket idag vilket var skönt och så avslutade vi med att fixa och trixa med recept i köket. Jag åkte iväg emellanåt och köpte lite mer ingredienser, men det var nice! 
När jag kom hem så kokade jag lite kaffe och satte mig vid datorn och försökte shoppa, men ingenting föll mig i smaken. Nog första gången som det har hänt på väääääldigt länge! 
Runt 9 så åkte jag och köpte coconut icecubes på 85’F och så mötte jag Rez, Farhana och Mo för ett familjemöte på Tea N Tea. Blev en passionsfrukt boba och popcorn chicken. Mmm mm mm!! 
Vi åkte hem och tittade på My boss’s daughter. Så otroligt komisk film måste jag säga, Hahaha! 
Nu blir det lite sömn så jag orkar upp om några timmar :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress