(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ännu en hektisk dag på jobbet. Hektisk men skön. Vädret var perfekt idag så passade på att jobba i vardagsrummet med havsutsikt. Kändes ganska lyxigt haha! 
Vi har planerat planerat och planerat idag. Jag är så taggad på resultatet av vårat hårda slit. Vi bakade idag och det blev super lyckat! Hon sa att när vi lanserat vår produkt att jag kan få namnge en av produkterna under mitt eget namn. Haha så kul!! 
Vi håller på med en hälsoserie med dricka och liten "tot" som hon kallar det. Ser ut som en chokladboll doppad i olika smaker. Jag visar sen när vi närmar oss slutet. 
Efter jobbet åkte jag till banken, sen vidare till affären för att handla grejer till morgondagens bakning. 
Vi kom hem från svärisarna för en stund sen. Vi åt middag his dom. Jumboräkor, lammrevben, ägg, salad, thaisoppa och wontons. Mmmm mmm mm!! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress