(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Igår var jag ledig pågrund av ovädret. Det regnade 2 dagar i rad här, helt sjukt för det regnar nästan aldrig. Pågrund av ovädret så kunde jag inte ta mig till jobbet så det blev till att ha en ledig dag! Jag packade upp alla grejer som jag köpte på  HomeGoods häromdagen. Åh vad jag är kär i allt. 
Dekorerade och packade upp. 
Idag åkte jag till jobbet. Det tog mig en aning längre dit och en aning längre tillbaka eftersom att vägarna var avstängda. 
Oh well, fick se en otroligt vacker solnedgång på toppen av berget istället! 
Tyvärr blev det inga bilder eftersom att jag körde men bilderna fastnade i minnet istället vilket är värdefullt det också! 
Efter jobbet mötte jag Rez vid Ihop och nu kom vi precis hem! Imorgon blir en tidigare dag, börjar 1 timme tidigare! Wooop wooop! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress