Var ute och hämtade ett paket från posten precis. Mina föräldrar är så söta att de köpt två enorma påsar med lussebullar och skickat till mig. Jag har redan ätit 3... haha! 
Lussebullar är anledningen jag längtade efter julen varje år. Vi firade inte jul när vi växte upp, men lussebullar gjorde att jag inte brydde mig så speciellt mycket om att vi inte firade det. 
Det är äntligen helg. Jag har längtat efter helg, fått sova ut och bara fått... vara.
Ikväll ska Rez ut med sina grabbar så jag är ensam. Jag kan egentligen hänga med mina vänner men jag känner att det är en bra tid att få vara ensam och bara njuta av mitt egna sällskap. 
Min plan idag var att försöka få iordning lite här hemma så jag tror det är dags att göra det. 
Det är enda nackdelen med att flytta när man först och främst har mycket saker, men även mycket kläder. Kläderna tar nog mest tid att fixa måste jag säga. Jag har ju så himla lite plats nu när man bor tillsammans med någon. Förut bodde jag ju själv så det var enkelt att hitta plats åt alla sina grejer, men nu när man bor ihop så måste man ju ha överseende över en annan person. But it's okay, han har inte så mycket saker tack och lov! 
Veckan har gått ganska fort. Jag skulle egentligen vara ledig igår men det slutade med att jag behövde jobba. Vi fixade lite grejer, och sen spenderade vi en timme i matbutiken och spånade lite idéer för produkten vi håller på att skapa. Hon bjöd på lunch på Sharky's i Calabasas. 
På kvällen så åkte jag och Rez och köpte en tårta till Farhana och vi åkte in vid midnatt och överraskade henne med en tiramisu tårta. Mmmm! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress