(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

De senaste 3 dagarna har jag och Rez firat vårt giftermål. Det har gått 2 år sen vi gifte oss. Så sjukt hur tiden går.
I måndags så firade vi med champagne, jordgubbar, grädde och Dominos på kvällen. Dagen spenderades på jobbet och tolvslaget så var vi och myste med bebisen.
Idag så sov vi ut och sen åkte vi till Topanga Mall och åt lunch. Det blev brasiliansk cuisine  och därefter så splittrade vi på oss för att köpa present åt varandra.
Jag köpte två Eagles nyckelband, en skjorta, en tröja och ett par shorts åt Rez. Rez köpte ett par skor åt mig samt ett par ballerina skor, och en tröja. 
Jag hade ååat mig om dom skorna när vi hade passerat att han hade gått och köpt dom haha, så söt!! 
När vi möttes upp en timme senare så åt vi lite Halo Top glass och därefter åkte vi till Moonshadows i Malibu för middag. Så sjukt fint, vi satt precis vid havet. 
Efter middagen blev det hemgång och paketöppning. 
Helt perfekt dag måste jag säga! :)) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress