23 januari 2018

Canon

Welcome to my LaLa Land

 
Idag så vaknade jag till ett sms från min chef som inställer dagen eftersom att hon fått nackspärr. 
Så istället för att gå tillbaka och sova så klär jag på mig och packar ihop min trasiga kamera. 
Sätter mig i bilen och åker iväg till Costa Mesa vilket är drygt 110km hemifrån. Det tog mig runt 1,5 timme dit. 
Kommer dit och går in. Det är som att gå in i ett Canon museum, jättehäftigt. De har nån slags utställning av olika gamla kameror och objektiv. 
Skriver in mig och sen får jag hjälp vid disken av en kille. Han var jättesnäll och gav mig 20% rabatt. Allt blev ganska saftigt ändå.. nästan 3000kr. Ugh. 
Blir klar ganska fort, och så sitter man i trafik i nästan 3 timmar. Kom precis hem. Så bittert att hela dagen gått förbi redan. Aja, det var skönt att få det gjort, så snart får jag tillbaka min kamera, hel och ren! Yay.
Tänkte fixa ihop en födelsedags flyer till Eva som fyller år på fredag. Vi får se hur det går haha. Har inte gjort flyers på flera år. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress