(null)

(null)


Min morgon startade med att mitt kaffe exploderade i köket. Det var kaffe överallt ughhh... 
Sen tog jag fel exit och var nästan sen till jobbet. På Topanga Canyon så åkte man efter en långtradare i drygt 10 min så förlorade tid där också. Varje morgon är som en kamp att komma i tid till jobbet haha! 
Det blev en skön dag, vi sysslade med hemma grejer och sen började vi göra degen för våra Tots. Tyvärr misslyckades vi men nu vet vi iallafall vad som vi gjorde fel på.
Jag är så otroligt trött idag, vet inte varför...
Kom hem till ett paket iallafall, det var nice! 
Jag beställde en burk tandblekning gjort av kol. Vi får se hur det fungerar :) 
Ska bli kul att testa och se resultat!! 
Tänkte ta en powernap eller dricka kaffe innan Alvina och grabbarna kommer. Jag och Alvina ska ta oss till Kickin’ Kasian idag. Mmmm!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress