18 februari 2018

Ralph L

Welcome to my LaLa Land

(null)

(null)

Jobbet har verkligen tagit över mitt liv måste jag säga. Jag har inte hunnit med mycket på sista tiden då hjärnan är som mos när man kommer hem och allt man vill göra är att ligga i sängen och stirra upp i taket. 
Det har tack och lov blivit lite lugnare nu de senaste dagarna men fortfarande allt som susar runt i huvudet är jobb jobb jobb. Även på helgen då man borde kunna koppla bort och ta tag i sina egna prioriteringar. Oh well. Det lär väl bli bättre snart.
Mo’s föräldrar och syster kom från New York igår så idag har vi varit och hälsat på dom. Hans pappa jobbar på Macy’s i New York så han hade med sig en jättefin väska till mig och en tröja åt Rez. Så söt. Jag är ganska petig med väskor men den här var för söt för att ogillas haha. 
Imorgon är det frukost hos familjen, vet inte om jag pallar vara där hela dagen fram till kvällen då vi ska på middag där. Vi får seeee
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress