(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår så drog vi med Rez mamma och tittade på lite lägenheter i Santa Clarita. Vi gick tillbaka till River Ranch som både jag och Rez förälskat oss i för några månader sen, och även Rez mamma blev helt kär haha. Så vi väntar bara på svar från kvinnan på River Ranch ifall hon kan uppdatera vårat kök lite. Uppdatera menas med ifall hon kan byta ut vår spis, jag avskyr verkligen spisen måste jag säga, haha. 
Det är en uråldrig gas spis utan fönsterlucka till ugnen... neeeej tack! Vi får hoppas på det bästa annars får jag väl bita i det sura äpplet...för lägenheten i sig är sjukt nice, väldigt hemfridlig känsla! 
Älskar att vi får måla om lägenheten själva utan att de ska tjura. 
Så på onsdag ska jag försöka ta ledigt så vi kan kika på lägenheten igen, och förhoppningsvis vet vi mer då! 
Efter lägenhet shoppingen så åkte vi hem till Farhana och hälsade på. 
Vi åkte till Costco och sen Vallarta för att köpa grejer till middagen och sen spenderade jag och Farhana resterande kvällen på att laga mat. Det blev Peruviansk middag och Mo bakade kakor som efterrätt. Mums! :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress