(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår var jag och härjade inne på HomeGoods efter jobbet. Naida kommer med Sabina om några veckor så behövde köpa ett set handdukar. Ett set handdukar och en sopborste var det enda som jag gick dit för att köpa, men som alltid så slutar det med en hel drös annat. Lite fattigare (väldigt mycket fattigare) lämnade jag butiken 2 timmar senare, nöjd. Nöjd och fattig haha! 
Oh well, får lön på torsdag ändå så vad gör det... :) 
Jag är så otroligt nöjd med allt, och jag har äntligen fått iordning lägenheten till 70%. Det tar tid när man pendlar så mycket och man inte orkar lika mycket som man brukade. Helgen användes ju till väldigt lite eftersom jag blev otroligt sjuk. Men det är skönt att ta in nytt och slänga ut gammalt!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress