Igår var vi på lägenhetsvisning hemma hos Rez kompis. 
Han bor i en lägenhet där vi är intresserade av, och vi bestämde att vi ska ta över hans kontrakt i oktober! 
Vi kommer alltså få allt han fick i lägenheten (inte möbler) men allt som kom med hans kontrakt, så som två parkeringsplatser, kylskåpet, samma hyra och lite andra smågrejer. Vi hade tur eftersom de andra lägenheterna i komplexet kostade betydligt mer och allt vi får ingår inte för dom, så som två parkeringsplatser och kylskåp.
Jag är så sjukt taggad, och nervös för detta. Vår första lägenhet ihop som gifta! 
Är nervös för det känns som att något kommer gå fel. Men det är bara min pessimistiska sida som talar. Jag ska försöka att vara mer positiv, hihi.
Efter lägenhetsvisningen så åkte jag, Mo, Rez, Farhana och Ammu (min svärmor) till The Boiling Crab för middag. Vi alla vart så sjukt mätta efteråt. Gott var det! 
Jag har tittat på möbler och planerat en babyshower hela dagen, älskar att planera, det är så himla roligt måste jag säga! Att hitta bra grejer för budgetpris måste vara min grej har jag upptäckt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress