15 september 2017

Szechuan

Welcome to my LaLa Land

 
 
 
 
 
Idag så var jag egentligen ledig men fick ett samtal på morgonen att komma in på ett halvdags pass. Så gick och jobbade ett drygt 5 timmars pass. Därefter så kom jag hem och låg och snackade med Farhana och Mo i deras rum tills vi alla blev hungriga och bestämde oss för att gå ut och äta. 
Så det slutade med att hela familjen åkte och åt på ett nytt ställe som heter Szechuan. Asså deras kryddning var så speciell att tungan typ domnade av hur pågrund av hur starkt det var, helt sjukt. Men det var förvånandsvärt gott! Snodde syrrans bilder från Facebook, hehehhehehe.
Jag har försökt knåpa ihop en prislista för min fotografi, har tänkt ta tag i mitt företag igen. Är väldigt dålig på att sätta priser på mina produkter, men alltså det är dags att värdesätta sig själv nu! :)
norrbotten emma

super smarrigt ser de ut! =)

kramiss
ha en bra fredag

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress