20 september 2017

New In

Welcome to my LaLa Land

 
 
 
 
 
 
 
Det blev en spontan shoppingrunda häromdagen. Såklart bar det av till Ross och Fashion Q. Köpte endast de randiga svarta byxorna därifrån, och de resterande inhandlades på Ross. Det har blivit en aning kyligare här nu, så försöker köpa på mig lite byxor. Speciellt nu när jag ska till Sverige så är det ju byxor som gäller. 
Nu är det lite över en månad kvar tills resan, Som jag längtar! Ska bli så mysigt. 
I lördags jobbade jag nattshift på hotellet. Måste säga att det var otroligt läskigt ibland. Alla säger att de spökar där, och helt ärligt förstår jag varför. Men jag tror faktiskt att jag skulle kunna göra det igen. Det var faktiskt ganska skönt att få vara självgående och inte behöva ha folk som skriker en i öronen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress